Πάτρα: «Χαμηλές πτήσεις» από πολλούς υποψηφίους- Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΕΧΕΙ ΠΛΗΞΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ

IMG_0504

Η οικονομική κρίση φαίνεται ότι έχει πλήξει και τις προεκλογικές καμπάνιες των υποψηφίων, όταν κάποιοι δεν τη χρησιμοποιούν ως άλλοθι για να τη βγάλουν όσο πιο οικονομικά γίνεται.

Λιγότερο από ένα μήνα από τις αυτοδιοικητικές εκλογές και τίποτα δεν θυμίζει ότι έχουμε μπει στην κορύφωση της προεκλογικής περιόδου. Η κίνηση είναι υποτονική, καθώς δεν υπάρχει η δυνατότητα ή διάθεση των περισσότερων να ανεβάσουν στροφές, σε επίπεδο επικοινωνιακής καμπάνιας.

ΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ

Είναι ενδεικτικό ότι από τους υποψηφίους δημάρχους, έως τώρα εκλογικά κέντρα έχουν στήσει ή στήνουν οι Γρηγόρης Αλεξόπουλος, Κώστας Πελετίδης, Γιώργος Ρώρος, Νίκος Νικολόπουλος, Νίκος Παπαδημάτος, Νίκος Τζανάκος και Πέτρος Ψωμάς, ενώ οι υπόλοιποι βολεύονται με τα υπάρχοντα γραφεία τους τα οποία λειτουργούν και ως κέντρα και βρίσκονται σε όχι και τόσο ορατά σημεία της πόλης.

Αλλά και τα εκλογικά κέντρα που λειτουργούν σε γενικές γραμμές είναι «φτωχά», με κάποια να μην διαθέτουν ούτε επαρκές εκλογικό υλικό ούτε ικανοποιητική τεχνική και γραμματειακή υποστήριξη.

Πώς, όμως, να υπάρχουν, όταν δεν υπάρχει χρήμα; Ορισμένες ώρες, ακόμη και απογευματινές, μπορεί να δεις ένα εκλογικό κέντρο να είναι και κλειστό ή να είναι ανοικτό με μόλις έναν άνθρωπο να το λειτουργεί.

ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Αλλά δεν είναι μόνο τα εκλογικά κέντρα που δίνουν τον τόνο της υποτονικής κίνησης. Από κοντά ακολουθούν και οι εκδηλώσεις των υποψηφίων. Όλα δείχνουν ότι οι περισσότεροι θα κινηθούν στις απολύτως αναγκαίες. Μια για την παρουσίαση του συνδυασμού τους και του προγράμματος τους, άλλη μία, η κεντρική προεκλογική ομιλία τους, και αυτό είναι όλο.

Όσο για τις περίφημες περιοδείες, κι αυτές κινούνται μέχρι τώρα σε… ρηχά νερά, εφόσον οι περισσότερες περιορίζονται σε κεντρικές περιοχές και στα πέριξ της Πάτρας, χωρίς να επεκτείνονται στις παρυφές των διοικητικών ορίων της.

ΚΑΛΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΛΛΑ…

Την ίδια ώρα, σχεδόν όλοι έχουν ρίξει μεγάλο βάρος στο διαδίκτυο και στα λεγόμενα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα λεγόμενα social media.

Με συνεχείς αναρτήσεις τους στα προφίλ τους και σε προσωπικές σελίδες που έχουν δημιουργήσει στο Facebook, προβάλλουν τις δραστηριότητες τους, ενώ το ίδιο κάνουν με το Twitter και με το Instagram.

Καλό το Ίντερνετ, δεν λέμε, αλλά δεν μπορεί να υποκαταστήσει την προσωπική επαφή του υποψηφίου με τον ψηφοφόρο, πέραν του ότι υπάρχει ακόμη ένας κόσμος, μεγάλης ηλικίας, που δεν είναι εξοικειωμένος με το Διαδίκτυο, ωστόσο είναι απόλυτα εξοικειωμένος με τις κάλπες, από τις οποίες δεν λείπει.

Κακά τα ψέματα, αλλά εάν δεν τρέξει ο ίδιος υποψήφιος και οι συνεργάτες του, σχεδόν πόρτα πόρτα, καθώς και αν δεν διαθέσει τα απαιτούμενα ποσά για την προβολή του και την υποστήριξη του, αποτέλεσμα δεν πρόκειται να έχει. Τουλάχιστον αυτό που επιθυμεί….

Πηγή: Εφημερίδα “7 μέρες Ενημέρωση”

Share the Post