Με έκπληξη μας και όχι μόνο από την πλευρά μας αλλά και από συνυποψήφιους και δημότες, πληροφορηθήκαμε από τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο της πόλης και τα ραδιόφωνα, ότι το Πανεπιστήμιο Πατρών, ασκεί εμπορική δραστηριότητα, αναλαμβάνοντας τη διενέργεια δημοσκοπήσεων σε προεκλογική περίοδο, για υποψηφίους Δημάρχους. Ως γνωστόν και κατά το νόμο, οι δημοσκοπήσεις γίνονται κατόπιν παραγγελίας, από εταιρίες με ανάλογη πιστοποίηση, που στο σκοπό τους περιλαμβάνεται και η συγκεκριμένη δραστηριότητα, με μέσα και τεχνολογία που διαθέτουν και βεβαίως επί αμοιβή. Καλούμε άμεσα την διοίκηση του Πανεπιστημίου, να απαντήσει επισήμως, έχει τμήμα που ενεργεί σύμφωνα με τις ανωτέρω προϋποθέσεις, ποιος παρήγγειλε τη δημοσκόπηση , σε ποιού το όνομα εξεδόθη το απαιτούμενο από το νόμο τιμολόγιο και ποια τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν για τη διενέργεια της.Κάθε άλλη εξήγηση πλην των ανωτέρω αποτελεί σαφή παρατυπία και απαράδεκτη εμπλοκή του Πανεπιστημίου, σε πολιτικά θέματα, όπως είναι η διαμόρφωση της κοινής γνώμης με …….. Πανεπιστημιακή σφραγίδα!!!!
ΤΖΑΝΑΚΟΣ: Εχει και εμπορικό τμήμα το Πανεπιστήμιο; Τι λέει για την δημοσκόπηση ο υποψήφιος Δήμαρχος
