Η στήριξη του πρωτογενούς τομέα και ο σχεδιασμός για την επόμενη μέρα με στόχο ο αγροτικός και κτηνοτροφικός τομέας να παραμείνει και να διευρυνθεί ως ισχυρός πυλώνας στο παραγωγικό μοντέλο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας αποτέλεσε ένα από τα βασικά ζητήματα συζήτησης στις περιοδείες που πραγματοποίησε την Κυριακή ο Περιφερειάρχης και επικεφαλής του συνδυασμού «Δυτική Ελλάδα- Δικαίωμα στην Πρόοδο» Απόστολος Κατσιφάρας.
Συνοδευόμενος από υποψηφίους Περιφερειακούς Συμβούλους ο κ. Κατσιφάρας επισκέφθηκε το Λάππα της Δυτική Αχαΐα, τη Νέα Μανωλάδα του Δήμου Ανδραβίδας – Κυλλήνης, τις Δημοτικές Ενότητες του Δήμου Πηνείας Εφύρα, Κάμπο, Βελανίδι και Σιμόπουλο και το Χάβαρι του Δήμου Ήλιδας.
«Η ύπαιθρός αλλάζει, αναζωογονούνται οι πόλεις μας και τα χωριά μας. Διαμορφώσαμε ένα στρατηγικό σχέδιο οργανωμένων παρεμβάσεων με στόχο να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των πολιτών, να αναδειχθεί ο φυσικός μας πλούτος και οι νέοι να παραμένουν στον τόπο τους», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας.
Μεταξύ των έργων που υλοποιεί η Περιφερειακή Αρχή είναι οι στοχευμένες παρεμβάσεις στο δρόμο από Κάτω Αχαΐα προς Αεροδρόμιο Αράξου, Λάππα και εθνική οδό Πατρών–Πύργου, καθώς πρόκειται για έναν οδικό άξονα με κρίσιμο χαρακτήρα για τις μετακινήσεις και μεταφορές στη Δυτική Αχαΐα, αλλά και για τον τουρισμό της περιοχής.
Εξάλλου, σε επίπεδο υποδομών ιδιαίτερη σημασία δίνεται στην ανακατασκευή της Γέφυρας του χειμάρρου Ρούσκουλα, που βρίσκεται στο Δήμο Ανδραβίδας – Κυλλήνης και ειδικότερα στη νότια είσοδο της πόλης της Νέας Μανωλάδας και οι εργασίες θα ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι.
Ο κ. Κατσιφάρας έκανε αναφορά στα σύγχρονα διδακτήρια που έχει υλοποιήσει η Περιφέρεια, όπως για παράδειγμα το Δημοτικό Σχολείο Λάππα που λειτουργεί από 2018 και είναι συνολικής δυναμικότητος 150 μαθητών. Αλλά και η κατασκευή του Δημοτικού Σχολείου Νέας Μανωλάδας που βρίσκεται σε φάση υλοποίησης. Το κτίριο του σχολείου είχε κριθεί επικίνδυνο μετά το σεισμό του 2008. Με το νέο Δημοτικό Σχολείο Νέας Μανωλάδας θα παραδοθούν έξι αίθουσες διδασκαλίας.