«Η βιασύνη ειδικά σε τέτοια θέματα δεν δικαιολογεί εμμονές σε λάθη» τονίζει ο επικεφαλής της «Νέας Πόλης», Κώστας Χριστόπουλος, με αφορμή την συζήτηση για τον σχεδιαζόμενο παραλιακό ποδηλατόδρομο στη σημερινή συνεδρίαση της επιτροπής ποιότητας ζωής.
Το θέμα περιλαμβάνεται (προτελευταίο) στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης με τίτλο: Μετατόπιση του σταθμού οχημάτων ταξί που βρίσκεται επί της δυτικής πλευράς της οδού Οθωνος – Αμαλίας, νοτίως του σταθμού ΟΣΕ.
Ο Κ. Χριστόπουλος υποστηρίζει στην παρέμβασή του ότι «τόσο στις αρμόδιες επιτροπές, όσο και στο δημοτικό συμβούλιο, η παράταξή του εξέφρασε την έντονη διαφωνία της με τον σχεδιασμό, που προβλέπει τη χάραξη επί της οδού Οθωνος-Αμαλίας και όχι εντός της λιμενικής ζώνης.
«Η Οθωνος-Αμαλίας είναι δρόμος που δίνει κυκλοφοριακές ανάσες στην πόλη και ως εκ τούτου ο περιορισμός της, κατά μία λωρίδα, θα έχει άμεσες και δυσμενείς επιπτώσεις, που θα επηρεάσουν τόσο την κίνηση των ΙΧ, όσο και των μέσων μαζικής μεταφοράς (λεωφορείων και ταξί)» δήλωσε. Επιπλέον, επισημαίνει ότι η κίνηση των ποδηλάτων επί της παραλιακής οδού, δεν προσφέρει συνθήκες ασφάλειας για τους ποδηλάτες ειδικά στις διασταυρώσεις με τις κάθετες οδούς που οι ποδηλάτες πρέπει να διασχίσουν.
«Αντίθετα», εκτιμά ο Κ. Χριστόπουλος, «η εντός της λιμενικής ζώνης χάραξή του, και ασφάλεια στην κίνηση των χρηστών προσφέρει και δεν επιβαρύνει την πόλη».
Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας και τα μέλη της παράταξής του καλούν τη δημοτική αρχή να λάβει υπόψη της τις παρατηρήσεις των φορέων και να προχωρήσει άμεσα στη χάραξή του εντός του παλιού λιμανιού. «Η Πάτρα έχει την ανάγκη ενός ασφαλούς ποδηλατόδρομου, που να λύνει, παρά να δημιουργεί προβλήματα» καταλήγει στην παρέμβασή του.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η δημοτική αρχή όταν έφερε το θέμα στη δημοσιότητα η «Π», στις αρχές Οκτωβρίου, υποστήριζε ότι η διέλευση του ποδηλατοδρόμου στην Οθωνος – Αμαλίας είναι ενδεδειγμένη γιατί ο παραλιακός ποδηλατόδρομος συνδέεται με μια σειρά κάθετους ποδηλατοδρόμους (Αράτου -Αγ. Νικολάου – Τριών Ναυάρχων κ.λπ.) που είναι ενταγμένοι και θα κατασκευαστούν με το πρόγραμμα Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης, και γι’ αυτό δεν επιλέχθηκε να διέρχεται εντός της λιμενικής ζώνης. Επίσης, υποστήριζε ότι ο ποδηλατόδρομος θα συνοδεύεται με όλα τα μέτρα ασφαλείας μεταξύ των οποίων θα είναι και η κατασκευή τσιμεντένιου στηθαίου σε όλο το μήκος της διαδρομής του.
Πηγή: Εφημερίδα “Πελοπόννησος”