Tις προτάσεις της παράταξης «Πάτρα: Η δική μας πόλη» για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Πάτρας κατέθεσε ο υποψήφιος Δήμαρχος Πάτρας Νίκος Τζανάκος.
Ολοκληρωμένη παρέμβαση ώστε να δοθεί λύση στο κυκλοφοριακό θα μπορέσει να γίνει όταν λειτουργήσει η μικρή περιμετρική και η Κανακάρη. Μέχρι τότε μπορούν να παρθούν κάποια άμεσα μέτρα προκειμένου να ανασάνει η πόλη, όπως:
1) Επέκταση και αναβάθμιση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης, επικαιροποίηση του λογισμικού και ελάφρυνση της τιμολογιακής πολιτικής.
2) Ενεργοποίηση των μελετών για αυτοέλεγχο με τη χρήση κορυνών και σε άλλα σημεία.
3) Αναπροσαρμογή-επανασχεδιασμός των γραμμών του αστικού ΚΤΕΛ, ιδιαίτερα των γραμμών που διασχίζουν αναίτια την πόλη και προκαλούν συμφόρηση.
4) Συγχρόνως λειτουργία των μίνι λεωφορείων στο κέντρο της πόλης με αντίστοιχη σύνδεση με τις αστικές γραμμές και επαναφορά της Δημοτικής Συγκοινωνίας.
5) Επέκταση των πεζοδρομήσεων στο ιστορικό κέντρο, ώστε να συνδεθούν με το κέντρο οι αρχαιολογικοί και τουριστικοί προορισμοί της πόλης (κάστρο, αρχ. Ωδείο, Ψηλαλώνια κλπ) στα πρότυπα των σύγχρονων ευρωπαϊκών πόλεων κρατώντας τους βασικούς δρόμους ανόδου και καθόδου (Αράτου και Πατρέως).
6) Ενεργοποίηση και των άλλων χώρων στάθμευσης , που η δημοτική αρχή έχει εγκαταλείψει, ιδιαίτερα της παραλιακής, και μελέτη και λειτουργία και άλλων περιφερειακών χώρων στάθμευσης.
7) Επικαιροποίηση της υπάρχουσας μελέτης για σωστή σήμανση στους βασικούς οδικούς άξονες της πόλης.
8) Επέκταση του προαστιακού μέχρι τον Ψαθόπυργο και την Κ. Αχαΐα.
9) Παρέμβαση για να εγκριθεί επιτέλους το προεδρικό διάταγμα για το ιστορικό κέντρο,
10) Επικαιροποίηση και υλοποίηση της μελέτης Βλαστού για το ποδήλατο και σύνδεσή της με το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης.
Τα παραπάνω στην συντριπτική τους πλειοψηφία για να υλοποιηθούν δεν χρειάζονται πολλά χρήματα, εξάλλου υπάρχει η ανταποδοτικότητα των εισπράξεων από το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, αλλά χρειάζεται πολιτική βούληση, αποφασιστικότητα και τόλμη.